onsdag 9 maj 2012

Vloggers

Jo jag satt och tänkte på alla dessa vloggers, eller video bloggare. Asså såna här som sitter frammför kameran eller datorn och, istället för att skriva pratar om sina trista liv, visa är så störande, ni vet såna som alltid säger grejer som "tja tja bloggen" eller "puss puss mina älsklingar" hur kan man inte störa inte störa sig på såna!? lika dant med sånna som skrvier eller säger puss puss med ö och z, "pözz pözz". hua, urch. Sen finns de ju rorliga också, som han William Spetz och hon Gina från melodifestivalen. men jag har inte tittat så mycket på Gina, men jag har sett en del av lillabloggen med William. och han är ju ofantligt underhållande, kolla hans videos! de skulle vara kul att göra en några vido inlägg, men jag är lite feg och oteknisk, men vi får väl se...
vi får väl se.
pözz pözz
nä shit nu gjorde jag så jag kunde int låta bil.
 hej då! Freddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar