fredag 25 maj 2012

Översovnig!

Hej Klockan är 3:48 på morronen och jag tror jag är ensam uppe, jag, en kille och föräldrarna är de ända som är vakna. Den andra sover/halvsover. Vi har haft jätte kul hela kvällen, sen när vi skulle sova blev de lite probelm när mitt minneskort försvann och jag blev jätte ledsen och arg och började skälla på alla typ. Alla bilder från i kväll och tidigare ligger där i! Vissa tjejer, Vi kan kalla dom plast fjortisarna, för de är inte så mycket fjortisar i vanliga fall men i kväll skulle de vara de. En tjej vi kan kalla henne fjortis 1, fjortis 1 ville gärna sitta på en av killarnas säng kille 1, så fjortis 1 satte sig på den uppblåsbara sängen och började skaka på den och sjunga "Hela sängen skakar beby!" så fortsatte de hela kvällen runt. vi var ute också, de har ju varit asvarmt hela dagen. Så vi grillade marsmelows eller hur de stavas, senare på kvällen var de typ bara vi älder klasser som var ute. Alltså Plastfjortisarna och Killarna i 6an. Fjortisarna ville köra kladd poker med dem (de som itne vet vad de är får googla på de!) men vi hade ingen kortlek så de gick inte för sig. Så då körde de ryska posten istället, jag tog platsen som brevbärare så jag slapp vara med, bara som spelledare. jag vet inte om de finns så mycket mer att säga om min kväll på skolan, Utom att allt sket sig på kvällen när vi skulle sova, då var jag sur och ledsen och arg för mitt minneskort var borta! Då blev alla sura på mig Varför ska jag alltid sabba allt när vi hade så kul!? om Minneskortet återfinns ksk de kommer bliden och evuntuelt nån video.
Freddi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar