fredag 11 maj 2012

KLAGOMÅL

Nu ska jag klaga! Min skola kan nog misstolka allt! Så fort man säger nåt så är de nån som säger nåt helt normalt så är de alltid nån som säger eller "åååh" äklat eller " De kan misstolkat". Jag sa till min bästa polare på skolan att jag älskade henne som man säger till sina kompisar, och hon slår av en kommentar "åh de kan misstolkas!" då blev jag smått förbanad faktiskt. Nu förtiden kan man inte ens hålla i en lyckstolpe uttan att nån misstolkar de för en strippstång eller nåt! Sen så sa jag att jag kallar mig själv för Freddi på min blogg, för jag heter ju inte de irl men de är ett smeknamn som jag använder själv. Och sen sa hon att de kunde misstolkas att jag var Homo, Herregud Freddi är den vanligaste förkortnigen för Fedrika! Jag säger inget dåligt om min Bästis jag älskar henne (misstolka inte de nu snälla!) de är Misstolk jag Dissar! Sluta misstolka saker som är helt normalan bara för uppmärksamhet de är drygt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar