söndag 13 maj 2012

Blev inget

Tyvärr så fick jag ings bra vidor i tropikhuset och man fick inte fota, men jag ska åka ditt igen för de var intressant, dom hade massa djur. Dom hade aper, ormar ödlor grodor, två gigantiska kaniner.
Dom hade två apor, dom var inte jätte små men inte stora heller och sen var dom svarta jag tror dom hete nåt afrikansk dvärj apa eller nåt jag vet inte, men iallafall så gick dom lösa! asså dom hade två stora burar utan glas eller nåt som hindrade dom från att hoppa ut ur burarna sen så gick dom mellan dom två lekplatserna kallar jag dom, på pinnar som gick runt i taket. Dom var skygga så dom hoppade inte ner på golvet. Sen hade dom en jätte söt litten flygekkorre,några sårts väldigt söta och stora marsvin, silkesapor och som sagt massa olika reptiler och anfibier. hoppas de stavas så. Jag kommer helt klart gå ditt igen och de borde ni också göra. Tropikhuset i holmsund!
Freddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar