torsdag 10 maj 2012

KLAGOMÅL

Nu ska jag göra skjäl för bloggens namn! Jag ska nämligen klaga. Asså, .men gud hur ofta säger inte jag asså!? Men  i allafall, jag hatar såna här lärare som man kanske hade när man gick i 1,2,3. sen så träffar man dom eller att dom kommer in i klassrumet. Och sen kommer det dom där 6 små orden som stör mig så mycket "åh jag minns när ni var små".  De är så drygt av nån anlednig! man vill inte höra saker om när man var liten, man är ju liksom stor nu! Sen har jag då min musik lärare Linda (Jag har inget imot dig Linda detta stör min i alla almänhet) på min nya skola som jag bara gått på sen 5:an, jag bytte skola i början av 5:an men den skolan kan jag klaga på sen. Men allafall så drar hon alltid den där repliken med en sån här sockersöt röst, till alla mina klasskamrater, de är yterst irriterand eftersom jag inte var med på den tiden! jag är så trött på det! snälla Linda inte för att du läser det här, men du kan väl sluta med de?
fler klagomål kommer
Freddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar