torsdag 10 maj 2012

GUNGOR är farliga!

Hala! asså jag och morsan hade världens fight i morrse. Jag har slagit i huvet i tisdag, asså mina "kompisar" jag är lite sur på dom nu men,men. Asså vi hade rast och då satt jag på en gunga (barsligt) då så fick en av dom iden, att dom skulle snurra mig, ni vet när dom tar tag i gungan och snurrar ihop kedjorna till en fläta så den som sitter kommer as högt upp, sen släpper dom och då snurrar man som en karrusel. jag lutade ut huvudet och hela överkroppen, och då kommer man inte in igen, samma sak om man her ut bennen. d ehar nåt med tyngdlagen att göra jag har glömt vad de hete. men när den snurrat ut så börjar de ju snurra baklänges. men jag var så trött i armarna så jag gled av och slog nog i huvudet för jag har asont där. Sen gled mina braler ner också som tur var var de nästan bara mina kompisar där.

1 kommentar: