torsdag 10 maj 2012

Klagomål!

Nä men nu måste jag klaga lite! Asså har ni tänkt på dehär med Disney, asså till exempel Långben, han är väl en hund? ja men han är en hund som har en hund som husdjur,Pluto! fast Pluto är ju mussen hund men han hänger ju med alla. Men de är så skumt i filmer eller serier där djur har husdjur. de stör mig! Sen är de det här med Kalle anka också, asså Kalle har ju aldrig byxor. Men när han ska och bada eller gå till stranden då har han helt plötsligt bad byxor! de är otroligt skumt! Jag satt och kolla på Disney när jag var sjuk en gång, asså gud vad dåligt dom dubar asså! Rösterna låter så overkliga, ASSÅ vem pratar som Cece i sake it up, eller Baily i zake och codys ljuva havsliv, eller nån av dom teknade!? jag blir galen! Disney blir förstörd för alltid när du börjar tänka på vad de egentligen är!
Freddi  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar