torsdag 10 maj 2012

SKOLAN!

Juste nu var de ju de här med´min dryga skola också. Eftersom jag slog i huvet i tisdags så har jag varit yr och ostadig konstant, eller inte när jag ligger ner. När jag reser mig upp känns de som om jag är en fullis i en nerförsbake, undra hur de skulle se ut? Men mamma ville inte låta mig stanna hemma, de var de diskutionen som jag nämde tidigare handlade om. Men tillslut skulle hon ringa skolan och anmäla mig sjuk, men då visade de sig att vi hade nationela prov (eller natchoprov som vi kallar de) efter lunch. Så jag fick ha sovmorgon till 10 sen så var jag tvunegn att åka upp till skolan, som tur var kunte mamma köra mig ditt så jag behövde inte ta bussen. Jag är tråkig men jag har inte komit på nåt kul att skriva än. men jag ska för fanken hitta på nåt asså!
Freddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar