fredag 1 juni 2012

STÖLD

Hej idag har jag en intressant sak att berätta! Min mobil blev stulen! Vi hade IDrott på ett ställe som kallas musköten som är en stor id anläggning. Vi hade utegymmpa på fotbolls plan, och jag hade satt mig och vilat för jag hade fått två tennisbollar i huvet, dessutom är jag plattfotad och jag hade inga inlägg! Bara andra plattfotade kan förstå min smärta då! Min lärare kom framm till mig och en kille som satt på bänken, hon prata i telefon. Jag trodde hon snaka med den killens mamma som hade gjort illa sig ganska hårt. MEN hon snacka med min mamma! Jag trodde de var för att jag inte var med pga inläggen, men de visade sig att en tjej hade hittat min mobil på ica maxi ungefär en mil eller nåt så de är väldigt långt därifrån jag var! Så jag kuta till min väska och mycket riktigt var den borta. Min klasskompis mobil va också borta, dom hade lämnat dom på Ica. Min var låst och min kompis hade inga pengar,så de var väl värdelösa. Vi ringde till min kompis mobil på en annan tjejs mobil. En ung tjej svara och hon sa att hon hittat mobilen utanför umedalen. Så de var lite olika versioner men vi fick tillbaka dom iallafall! Nu ska jag klippa mig så vi ss FREDDI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar