lördag 2 juni 2012

Fjortis barn!

är de bara jag som stör mig på yngre barn som försöker vara tonåringar?! dom är grymmt irriterande, Typ när dom har massa smink och har färgat håret typ minst 2 gånger, Kör runt på stora kärringcyklar och bär kläder som är som miniversioner av 14 åringars kläder. Asså var barn medans du kan för när du faktiskt blir 13, 14 eller 15 år kommer du ångra att du levde din barndom i att ståndigt försöka bli 14. Var ett barn! Jag saknar barndomen! jag minns att när jag gick i 4 kanske så gick jag på fritids tilsammans med 2 och 3. 3 höll på väldigt mycket med vem som var ihop med vem och vem som var kär i vem, samma sak med 2. Det var läskigt, jag går i slutet av 6:an och vi tror fortfarande på tjej och kill baciller typ! detta stör jag mig fantastikt mycket på! Var barn snälla!
Freddi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar