söndag 10 juni 2012

Canada gåvor

Hej! Asså i Västerås var jag på släkt träff, de har jag nog redan sagt! Men jag hade jätte trevligt i allafall! Som sagt for vi ner ditt med farmor och farfar, väl där checkade vi in på vårt hotell, hotell ibis byggnaden hade en as skum färg turkos blå typ. Vi lämnade typ bara våra grejer sen stack vi till själva släktträffen hemma hos farfars äldre bror Göran och hanns fru Ulla i deras vackra lilla trädgård. Vi var nog runt 25 personer! Jag hade bara träffat mina kusiner förut, eller jag hade träffat typ de flesta men då var jag så liten att jag inte minns de. Farfars yngsta bror bor i Kanada Vancouver, dom hade med sig presenter! Två hela väskor med t-shirts, vantar och kakor! Hanns dotter var med och hon pratade ingen svenska som tur är är jag rätt bra på engelska så jag hade inga större problem med att prata med henne , Torie som hon heter (egentligen Victoria men hon kallas inte för de) var super trevlig! Jag hade jätte kul och de var kul att träffa alla tremenigar och mina kusiner som jag inte heller träffar så ofta. Jag tänkte lägga ut bilder på allt jag fick, två tshirts en som egentligen är mammas men jag tog den, en burk med kakor som inte var så goda, en munk jacka som egentligen var farmors men hon tyckte de var fel färg för henne, och ett par av vantar! Sen köpte jag ett par solglasögon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar