fredag 29 juni 2012

JAG RITADE KLÄDER!?!?

Hej! Idag kom jag på att jag kan visa er mina hemska gamla topmodel böcker från några år tillbaka. Jag var inte så bra kan jag säga.
inspirerad av segling. inte för dålig.väskan och smyckena är klistermärken som följde med, roseten är menad  att var på backsidan. håret blev bra
när fan skulle man ha den här?! kolla håret!
denna är inspirerad av min kompis som vi kallar för Ira hon har alltid mössa väskan är ett klistermärke samma sak med silver grejen på jackan.
detta är vad jag tror att tomtemor skulle ha på sig om hon gick på bal eller middag. kronan är klistermärke
 balklänning. dåååålig! 
nja ksk om man är aik fan. shortsen ska vara svarta men då skulle linjerna försvinna. rosetten och knappen på byxorna är klistermärke  
vad är detta?! blomm grejen på överdelen är ett enda stort klistermärke 
Kanske om man är Lady Gaga! kjolen gjordes med en trekantig linjal. smyckena är klistermärken
party klänig eller nåt, vet inte. handskar och rosett klistermärken.
inspirerad av en kompis Thea, vet inte hur dock. väska smycken och hårspännen är klistermärken.
är de satans brud eller! herregud. ni fattar vad som är klistermärken nu
denna kan man nog ha på Halloween kanske. inte så dålig. de gråa ovanpå är de misslyckade håret.
denna var lite skum.
jahap ganska cool, inte min stil men sådär
bara halva är färg lagd för jag var lat 
denna var ganska cool!
hello missis USA nej tack.
80-TAL! skumt.
också 80-tal. detta var faktiskt lite min stil back in the days. väldigt färg glatt


de blir inget citat idag bah för de är så mycket bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar