fredag 21 december 2012

kan inte sova.

Nu är jag i Thailand, på Rajong kusten! Klockan är 00:00 här och vi kan inte sova! De är typ 28+ grader här! "Ååh vad härligt" tänker väl ni. Men mitt i natten när man ska sova är de inte så kul! Särskilt inte om man är en sån som gillar kyla. Men stället vi bor på är nice. Killen vi hyr av är trevlig och huset han bor i (de bredvid de
Vi hyr) är OFATTBART!! De ser ur som ett palats med blanka stengolv och fina möbler! Utomhus är de minst lika storslaget som insidan! Hans trädgård ( eller djungeln som min 10 åriga kompis säger) är otrolig ! Otroligt vackra växter, en stor, fin pool med vattenfall och annat coolt. Ska lägga upp bilder på de imorgon. Han som bor här har 4 katter. Pippi, Lilleman, Kakon och Luckas. Pippi, Kakon och Lilleman är katter de tagit hand om, gamla vildkatter. Men luckas är Svensk, Han är dubbelt så stor som de andra. Han tog de med sig från Sverige och han har ett eget pass och allt! Sen finns de en elak hankatt som styrker runt om kvällarna och ställer till det. Han kallar de för Maffia. Men han vet jag inte så mycket om .
Jag lägger upp en bild på Pippi och jag :) ha en trevlig jul allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar