tisdag 16 oktober 2012

Sjuk!

Hej idag är jag sjuk, och jag menar riktigt sjuk. Asså "måste snyta sig två gånger i minuten och låter som man har kedjerökt i 10 år" sjuk. Så jag tänkte att jag måste ta mig i kragen och göra ett inlägg! Ni vet när man är sjuk? Man tror att de ska va skit skönt att få slippa skolan och allt! Men de är de inte! De är aldrig nåt bra på tv, inga bra youtube videos, eller nåt kul man n göra på datorn! De suger! Men ändå vill man va sjuk hela tiden! Varför?! Är de bara jag som får ett sjukt social behov när jag är sjuk? Asså jag vill alltid ha uppmärksamhet, eller att folk ska tycka synd om mig! Nu tänker ni säkert " påg jävla uppmärksamhets hora!" FUCK YOU! Nä skoja bara,men jag är bara sån, jag vet inte varför! Men nu går vi vidare. Jag fyller år i morgon...
Har jag sagt de? Jag kommer förmodligen vara sjuk på min födelse dag, ni vet ju att jag inte vill bli 13. Men jag tror jag återkommer i morgon nu ska jag sova lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar