lördag 13 oktober 2012

Pärlplatta

Gjorde pärlplatta på ug idag, en misslyckad Mario svamp, den gick sönder när jag strök den, och sen fick jag göra om den flera gånger för de blev fel. Sen gjorde jag Jack Skellintons (stavning) huvud, han från min favorit film "the nightmare before christmas". Den blev jag otroligt nöjd med, fast jag fick göra om den ett par gånger. Jag skrev ut mallar från internet så jag gjorde de inte direkt ur mitt huvud. Jag kom inte ihåg hur kul de var! De är jätte kul! Sen så vann jag också en bio biljett i ett smak test. Man skulle smaka på olika sorters ost, choklad, coca cola, och frukt. De var kul. Jag älskar att gå till ug! Jag gick ditt idag även fast jag inte var helt frisk, så hitte den närmsta ungdomsgården och gå ditt! Alla ug är inte bra men många är de! Min kompis tog lite bilder på mig så XD de är jag på en av bilderna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar