lördag 14 juli 2012

Bilderna!

Hej här kommer några av de efterlängtade bilderna. Fler följer sen.
Bild 1: Brögga, ett världshus och restaurang.
Bild 2: tävlingen och hotellet (tror jag) sponsrar av bmw
Bild 3: fisk bänken, tror de är en strömming
Bild 4: bandet pink hink. Roligt tycker jag.
Bild 5: fattar inte Vrf de heter ULV ön, detta är den ända ulv jag sätt här omkring.
Bild 6: detta är de gammal kafét som ägaren ska bygga om till nåt mordens skit de som var så mysigt!
Bild 7:vad jag har ätit i två dagar.
Bild 8: surströmmings byggnaden, hör till kafét.
Bild 9: stora scenen med mysig musik.
Bild 10 och 11: här ser ni mina stora intressen på ön, bada i poolen varje dag oavsett skit väder. Och spela Msp,( movie star planet) ett skit tråkigt spel som alla mina kompisar spelar. Finns inte mycket att göra här.
Hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar