lördag 3 november 2012

Awesome pumpor

Hej, nu när jag gjort min egen pumpa och allt, så tänkte jag  att jag skulle googla på lite coola pumpor. De finns så många häftiga, så jag tog några och tänkte lägga upp dom här. Så nu ska ni få se några av de häftigaste pumpor jag sätt.
                                         den här måste ha tagit en enorm tid att göra, men den är nå så fantastisk!
                                        den här fick mig att skratta, stackars lilla pumpa!
                                             Hur kan man göra sånt här!? de är så fantastikst skillade
                            den här var bara läskig,men inte så läskig att man skiter på sig direkt! den va cool också!
                                            den här gjorde mig bara glad :) för Jack (från the Nightmare befor christmas) är
                                            en av de mest älskade karaktärrena från min hjälte Tim burton
      mammma visa den här för mig, den fick mig att gapskratts, den stackars pumpan ser inte ut att må så bra. Men hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar