måndag 17 september 2012

JAG VILL INTE BLI 13!!

Hej igen! Ledsen att jag inte lagt upp nåt på ett tag :( Men de har varit mycket i skolan och så! Men nu kände jag att jag måste skriva av mig lite nu. Asså tro det eller ej men jag är bara 12 år gammal, nu är de en månad kvar tills jag fyller 13. Den 17 oktober föddes den lila skiten som har växt upp till att bli mig, 12 år sen. Jag vill inte bli 13 !!!!  Varför? Ja, för de första ÄR MIN BARNDOM OFFECIELT ÖVER!!! jag har åldersnoja och jag är bara 13! hur kommer de bli när jag blir blir 16 eller nåt sånt!? jag vill bli 10 eller 8 igen!! jag mår asdåligt! jag vill inte!!!!!!! ahhh! sen så suger högstadiet också! jag vill inte!!!
jag ska försöka vara mer aktiv här, jag lovar, men jag skriver bara när jag har nått och skriva om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar