lördag 4 augusti 2012

Hela jäkla bilsemestern!

nu ska jag försöka ta de här med bilsemestern,shit de kommer bli jobbigt. jag tror inte jag tar allt nu för de kommer både bli jobbigt för er och läsa och för mig och skriva. Vi började med att åka ner till farmor och farfar i Härnösand. Vi var där i en natt, gjorde inget särskilt. När vi for vidare ner mot Furuvik ditt vi skulle, hamnade vi på nån liten skit camping (därifrån mamma gästbloggade) han som ägde den var ganska otrevlig. Borka camping och stugby tror jag den hette, detta bestod Borka camping, två separetter(de är ingen skillnad mellan en separett och ett utedass utom att de är två håll ett för nr 1 och ett för nr 2), två husvangnar tror jag, en jätte gammal buss, en sketen stuga (så mycket för stugby), ett litet tält och en liten restaurang eller vad man kan kalla de. De var där vi åt. som sagt var de nåt misstänkt likt ett kryp i min burgare. När vi skulle åka därifrån så såg vi en stor resturang. på skylten vi sett stod de borka brygga, gissa om inte de var borka brygga och vi kört fel. De var tydligen gubben som ägde borka campings konkurrenter  som han tyckte gott kunde brinna ner till grunden. som om han inte levde på folk som körde vilse till honom istället för borka brygga. 
Ja hör ni de får räcka för idag så får ni höra mer i morgon för nu är jag trött och ska se på film :) panic room! faktiskt bra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar